Chat with us, powered by LiveChat

Zegarki G-SHOCK i zespół muzyczny GORILLAZ. Współpraca

Zegarki ze wspólnej kolekcji G-SHOCK i GORILLAZ

Zegarki G-SHOCK. Rok 2018. to szczególny okres dla japońskiej zegarkowej marki. Dokładnie 35. lat temu na rynku pojawił się jeden z najbardziej kultowych zegarków – G-SHOCK. Z okazji tego jubileuszu marka rozpoczęła wyjątkową współpracę z “Najbardziej technologicznym zespołem na świecie” – GORILLAZ.

Zespół muzyczny i marka zegarkowa mają wiele wspólnego. Stały się ponadczasowymi pionierami swoich kategorii – zachwycają niekonwencjonalnym podejściem i niezwykłą kreatywnością.

G-SHOCK – to niezwykłe zegarki

G-SHOCK zadebiutował w roku 1983 i od premiery tego pierwszego na świecie niezniszczalnego czasomierza, nieustannie przekracza granice ich wytrzymałości. Marka cały czas ulepsza materiały, technologię wykonania elementów i wzornictwo, wyznaczając nowe, niedoścignione dla innych firm wzorce.
35. lat temu G-SHOCK podbił świat swoją, zupełnie nową koncepcją podejścia do wstrząsoodporności zegarków. Była ona zupełnym zaskoczeniem w świecie zegarków, a przez kolejne lata rozwijała się i umacniała pozycję modelu i marki.

Rzut z teledysku GORILLAZ
GORILLAZ – to wyjątkowa kapela

Fenomen grupy muzycznej GORILLAZ, to nie tylko unikalny, wirtualny wizerunek, ale także oryginalna muzyka. Członkowie nigdy nie pokazują się osobiście, nawet na koncertach (z wyjątkiem pięciu występów w Manchesterze i Nowym Jorku) czy rozdaniach nagród. Zespół ten tworzy muzykę będącą połączeniem hip-hopu, rocka i innych gatunków muzycznych. Już po pierwszych nutach wiemy, że mamy do czynienia dokładnie z tym wykonawcą. Nic więc dziwnego, że w koncertowych trasach wielka czwórka przemierzając świat od San Diego po Syrię, osiągała rekordy sprzedaży swoich krążków.
Jako: “Najbardziej technologiczny zespoół na świecie” GORILLAZ został wpisany do Księgi Rekordów Guinessa.

Rzut z teledysku do piosenki GORILLAZ
Planowane owoce współpracy

Owocem współpracy G-SHOCK i GORILLAZ będzie kolekcja limitowanych czasomierzy inspirowana kultowym kształtem pierwszego modelu G-SHOCK DW-5600 z 1983 roku – zwanego „The Origin”. Projekt twórcy G-SHOCK’a – pana Kikuo Ibe zrewolucjonizował świat zegarmistrzostwa i w krótkim czasie stał się globalnym hitem. Oczywistym jest zatem, że to właśnie te zegarki stały się fundamentem dla edycji G-SHOCK i GORILLAZ.

Członek grupy GORILLAZ na tle samochodu
Jednak Kikuo Ibe od zawsze marzył nie tylko o podboju świata, ale także kosmosu! Dlatego w kampanii przygotowanej przez markę, GORILLAZ realizują wizję japońskiego inżyniera. Co więcej, każdy model z wyjątkowej linii nawiązuje do unikalnego charakteru poszczególnych członków zespołu. Kolekcja będzie mieć premierę w najbliższym czasie.

Plakat reklamujący zegarki G-SHOCK powstające we współpracy z GORILLAZ

O marce G-SHOCK

Wyróżnić się na tle konkurencji, zrobić coś wyjątkowego – taki cel przyświecał Kikuo Ibe 35. lat temu. Misją twórcy G-SHOCK było stworzenie unikatowego, ponadczasowego, niezniszczalnego zegarka. Tak właśnie powstał model DW-5600, który zapoczątkował rewolucję i pozwolił wejść do ścisłej czołówki zegarmistrzostwa. Sukces był globalny, co otworzyło przed marką wiele możliwości rozwoju technologicznego. Najlepszym potwierdzeniem osiągnięć G-SHOCK jest ponad 100 milionów sprzedanych zegarków w ponad 100 krajach na całym świecie.

Zachęcamy do zapoznania się z ofertą marki G-SHOCK w naszym salonie i sklepie internetowym: G-SHOCK

Władysław Meller
na podstawie materiałów prasowych G-SHOCK