Puchar Polski w koszykówce 2020 i marka Aerowatch
W dniach 13-16. lutego 2020 w warszawskiej Arenie Ursynów odbył się turniej finałowy Suzuki Pucharu Polski.
Na finałach nie mogło oczywiście zabraknąć zegarkowej marki Aerowatch, która już od września 2018 roku wspiera Polską Koszykówkę.
W niedzielę 16. Lutego o godzinie 18. odbył się mecz finałowy pomiędzy drużynami: Anwil Włocławek i Polski Cukier Toruń.
Mimo że Aerowatch nie oferuje typowo sportowych wyrobów, a raczej garniturowe, eleganckie zegarki, to Logo Aerowatch było widoczne na parkiecie, nad zegarami koszowymi i bandach reklamowych przy parkiecie.
Na takim sportowym spotkaniu większość osób stanowią widzowie, a oni wcale nie poszukują sportowych zegarków Aerowatch.
Jeszcze przed meczem finałowym
Na tegorocznej imprezie, w stosunku do ubiegłorocznego finału, marka Aerowatch była zdecydowanie lepiej widoczna!
Logotypu marki oczywiście nie mogło zabraknąć na parkiecie Areny Ursynów. W tym roku było ono prezentowane w grupie prostokątnych banerów pośród innych sponsorów, ale było także w centralnym okręgu parkietu.
Na trybunie, wśród zaproszonych gości można było zaobserwować co najmniej kilka osób, które z dumą prezentowały limitowany, wykonany specjalnie dla Polskiej Koszykówki model zegarka Aerowatch.
Baner Aerowatch marki widoczny był w holu wejściowym i w kawiarni w strefie VIP.
Aerowatch w trakcie meczu
Mecz finałowy był niezmiernie zacięty. Trzeba zauważyć, że poza samą sportową rywalizacją, ten pojedynek był swego rodzaju derbami województwa Kujawsko – Pomorskiego.
Włocławek jest stolicą Kujaw Zachodnich, a Toruń łączy Kujawy z Pomorzem – jego lewobrzeżna część zaliczana jest do Kujaw, a prawobrzeżna do Pomorza.
Obydwa miasta leżą nad Wisłą.
– czego więcej trzeba dla zawsze bardzo zaciętej lokalnej rywalizacji?
Przez większość czasu prowadził zespół Anwilu, ale tylko przez krótkie chwile przewaga ta oscylowała w okolicy 10 punktów. „Twarde Pierniki” z Torunia regularnie niwelowały takie różnice, a w kilku chwilach miały nawet nieznaczną punktową przewagę.
Taka sytuacja powodowała, że mecz był niezwykle ciekawy, a obydwa zespoły do końca walczyły o zwycięstwo.
Informacja o chronometrażyście rozgrywek widoczna była nad zegarami wskazującymi czas akcji każdego z zespołów, a reklamy pojawiały się regularnie na elektronicznych reklamach rozlokowanych dookoła boiska.
Dopiero po jednej z ostatnich akcji meczu można było „zluzować” i nie podglądać upływającego czasu.
Niestety wydaje się, że wobec aktualnych trendów i prezentowanych na telebimach haseł: „MAX SMAKU – ZERO CUKRU” los drużyny z Torunia – Polskiego Cukru był z góry przesądzony.
Ostateczny wynik spotkania finału Suzuki Pucharu Polski: Anwil Włocławek – Polski Cukier Toruń 103:96 (28:28, 26:19, 21:24, 28:25)
Aerowatch nagrodą dla najlepszego gracza turnieju
Tradycyjnie najbardziej wartościowy zawodnik meczu otrzymał zegarek marki Aerowatch. Znany. Limitowany, mechaniczny Aerowatch powędrował do zawodnika Anwilu: Shawna Jones’a.
Wręczył go osobiście przedstawiciel marki Aerowatch w Polsce – Piotr Sobota.
Dla każdego sportowca zegarek Aerowatch jest specjalnym wyróżnieniem
Oglądanie koszykówki na takim poziomie i w tak wyrównanym meczu jest niezwykłą przyjemnością. Można tylko gratulować marce Aerowatch zaangażowania się we wspieranie tej dyscypliny sportu.
Zegarki Aerowatch dostępne są oczywiście w naszym salonie.
Władysław Meller